Cuma, Temmuz 22, 2005

L. Frank Baum

1856 yilinda dogmus bir yazardir. en onemli eseri The Wonderful Wizard of Oz dur bizim dilimizla OZ buyucusu. çok ragbet gormesinin sebebi isimlerini unuttum ama kızın amerikan halkini, teneke adamin sanayi temsil etmesi o donemi anlatan cok buyuk belgedir.Kitabin daha sonra filmi cevrilmis tiyatrolarda oynanmistir.bu kitaptan sonra bir cok OZ hikayeleri adlı kitabları yayınlanmıstır basarıdan basarıya kosmustur L. Frank Baum. Zatı sahane insan 1919 yılında hayat gozlerini yummustur.

6 Comments:

At 7:01 ÖS, Blogger eren said...

hiç güzel olmamış kısa yazmışsınız öz yazmamışsınız ben beğenmedim lütfen daha düzgün yaparmısınz ödevden kırık not aldım lütfen daha düzgün sinirlendim şimdi bay

 
At 7:04 ÖS, Blogger eren said...

akıllı olun ben eren soyadı mı boşver edirnespor luyum pazar günü bursa ya gidiyorum gezmeye haha 1 nisan ben eren ama istanbul da oturuyom

 
At 8:36 ÖS, Anonymous Adsız said...

sqm ebeniziiiiii

 
At 8:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

oç a bak isimlerini unuttum dio amq ne biçimm adamsın lnn snn ananın avradını sqm snn amq föll akıtam emi ahlaksızın ewladı böle yazcaksan bi daha hiç yazma bide googla koymuş it oglu ittt!!!!....

 
At 10:57 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ulan oruspuLAR GÖTÜMÜN BOKLARI PERFORMANSTAN 50 ALDIM BAŞLICAM OÇ LARGÖTÜMÜN EVLADI

 
At 9:31 ÖS, Anonymous Adsız said...

ne yazılıdığını anlamadımmm

 

Yorum Gönder

<< Home