Cuma, Temmuz 29, 2005

korsan kitap bolum 3

Bugun okudugum gazetede korsan kitapla ilgili bir haber vardi. Haberde "Yargıtay Ceza Genel Kurulu, korsan kitap satanlara darbe niteliğinde çok önemli bir karar verdi. Kurul?un bağlayıcı ?örnek? kararına göre, artık korsan kitap satan kişiler, yayınevi veya yazarın şikayeti aranmadan yargılanabilecekler." diyordu.
Bu demek oluyor ki, vatandasta artık korsan kitapcilari gordugu zaman sikayet edebilecek,onceden sadece yayinevi matbaa veya yazar gibi kitabin basiminda emegi gecmis herhangi birisi avukatlar araciligi ile şikayette bulunuyordu. ama artik vatandasa da bu hak taniniyor.
haberin bir yerinde de "Kitaplar, yayınevinin adı, dağıtım merkezinin adresi ve kapaklarıyla asıllarının tıpatıp aynısıydı, ancak üzerlerinde bandrol yoktu." diyordu. buraya dikkat lutfen!!!!
acaba korsan kitap basanlar yayinevleriyle beraber mi calisiyor? ya da yayinevleri satilmayan kitaplari bandrolsuz korsancilara mi veriyor acaba?....yorum sizin!

10 Comments:

At 3:41 ÖS, Blogger robinhood said...

ben bir korsan kitapçıyım kitapları ortalama olarak 1.5 ile 2 ytl arası bir fiyata alıyoruz 5 ytl ye satıyoruz.matbaacılar ise 1.30 ytl ile 880ykr ye mal ediyor.aynı fiyata yayınevleri ve yazarlar da mal ediyor. biz 5 ytl ye onlar 30 ytl ye satıyor.söyler misiniz hırsız kim? hi.ç kimsenin emeği yüzde 2000 kar etmez.halkın ter döküp de kazandığı para emek değil mi?

 
At 10:48 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

güzel söylemişsin kardeşim! asıl onların yaptığı hırsızlık!

 
At 6:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

robinhood kardeş sen nerelerde takılıon walla ben arıom arıom korsan kitapçı bulamıom sende harry potterın kitapları bulunurmu nerde olursan ol gelip alırım benim msn ekleyiver bilal_3932@hotmail.com

 
At 6:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

slm korsancı kardeş banaingilizce ders kitapları lazım yardımcı olabilirsen ozzy63@hotmail.com

 
At 2:39 ÖS, Anonymous Adsız said...

kesinlikle bu konuda size katılıyorum çünkü korsan yayınlar genelde edebi değeri sıfır olan popiler kültüre hitap edn kitaplardır tabi bazen değerli yazarlarda arada basılıyor orhan pamuk gibi amailetişim arakası sağlamdır eğer korsan kitap bazı sıradan yayın evlerini etkiliyecekse bırakalımda (altın-epsilon-akis-vs)etkilesin metinoktaygs24@hotmail.com

 
At 3:12 ÖS, Blogger suavisunay said...

robinhood merhaba bana kütüphanem için kitap lazım listem var mesaj atarsan sevinirim.suavisunay@hotmail.com

 
At 12:54 ÖÖ, Blogger Unknown said...

Vay be ülkeye bak? Hırsız kendini kahraman ilan etmiş, millet de saf saf aferin daha çok çal diyor. Öbür hırsızlar kötüdür ama benim hırsızım iyidir. Bu arkadaş PKK'lı değilse ben de ben ne oliyim, İstanbul'da bütün korsan işi PKK'lıların elinde. Başkasına yedirmezler.

 
At 10:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

Merhaba;
Koray bey iftira atmak,karalamak,bilmeden konuşarak insanların kafasını karıştırmak işte sizin yaptığınız kadar kolay ve acımasızdır. Sizin ne oldugunuza dair bir şey söylemeye gerek yok yeterince anlaşılır durumdasınız.
Yukarıdaki yorum sahipleri korsan kitabın savunucuları yada korsan kitabı şirin göstermeye çalışan insanlar değillerdir.Gerçek durumlardan bahsediyorlar, biri satıyor ve nedenini kendince açıklıyor bir digeri tercih ediyor nedeni malum (ucuz) suç ve hak konusunda ikiside aynı tarafta aynı derece de...
Saygılar.

 
At 5:37 ÖS, Blogger znoktatnokta said...

ben lisede okuyorum ingilizce kitabı lazım,(solutions intermediate) yardımcı olabilecek var mı?

 
At 4:37 ÖS, Anonymous Adsız said...

siz mal mısnız yha msne adreslerinizi veriosunuz bn şimdi burdan gördüm eklim sizin hepinize sayıyım oldumu bukadar mallık olmas yha

 

Yorum Gönder

<< Home